Reisleider - Reisverslagen van Femke Knoops - WaarBenJij.nu Reisleider - Reisverslagen van Femke Knoops - WaarBenJij.nu

Reisleider

Yes, deze zomer ga ik aan de slag als reisleider!

Ik ga groepen begleiden op actieve reizen en op het laatste moment is de bestemming veranderd vaneen actieve Kroatië en Slovenië reis naar een actieve Zweden reis!
Even omschakelen maar leven de flexibiliteit en ik heb er nog steeds zin in!
Misschien dat ze me later in de zomer nog naar een andere bestemming sturen maar dat is afwachten.
We shall see, ik weet niet zo goed of ik veel tijd heb berichtjes te sturen en deze site bij te houden (en of er wifi is betwijfel ik), maar ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden!

Groetjes

Femke

Hoi! Mijn naam is Femke en ik heb deze site aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Niet dat ik nou supervaak op reis ben, ik volg gewoon een opleiding dus zijn de mogenlijkheden (geld en tijd) helaas beperkt. Ik had de site aangemaakt voor mijn stage in Mallorca om iedereen thuis op de hoogte te houden. Hierna heb ik hem ook gebruikt voor het reizen en werken in Australié en Nieuw Zeeland wat ik tussen twee opleidingen door gedaan heb. Binnenkort ga ik naar Ghana met een project om lesmatriaal te ontwikkelen, dit is een kortere reis maar maak er toch een kort verslagje van op de site zodat geintreseerde het ook kunnen lezen. Hopenlijk zal ik deze site nog vaker kunnen gebruiken voor andere eventuele reizen in de toekomst. Groetjes Femke