Nieuws! Nieuwe school en vervroegd naar huis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Knoops - WaarBenJij.nu Nieuws! Nieuwe school en vervroegd naar huis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Knoops - WaarBenJij.nu

Nieuws! Nieuwe school en vervroegd naar huis

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

06 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Nieuws!!


Heyyz allemaal!

Ik heb een nieuwtje te vertellen, sommige van jullie wisten wisten er misschien al iets van maar ik wou nog niets zeggen tot ik er zeker van was.
Ik ga over 2 weken al naar huis!!!
Ik hier eigelijk nog tot 31 oktober blijven en dan thuis gaan werken en weer in april met niveau 4 beginnen nog een jaartje. Maar ik heb hier met collega´s gesproken en die doen precies dezelfde opleiding en bij hun begon niveau 4 al in september.
Dat klonk natuurlijk stukken beter en vanaf toen heb ik er flink achterna gezeten of dat ik daar kon instromen, dit schoot allemaal maar niet op want het is tenslotte vakantie periode en de school werkte ook niet echt mee.
Maar uiteindelijk is het gelukt en ben ik toegelaten. Ik vlieg 2 september naar huis en begin 4 september al metteen met school. Ik lig wel een beetje achter want hun zijn dan al 2 weken bezig maarja.
Ook moet er nog veel geregeld worden, inschrijven, lesgeld, studiefinichiring enz.
De school ligt in Heerlen dus dat word wel veel reizen elke dag. Maarja we zien wel, ik heb er veel zin in en is in ieder geval veel beter dan dat ik bij onze school pas in april kan beginnen.
Nouja nu dit nieuws zeker is kunnen jullie je alvast voorbereiden op mijn thuiskomst, haha.
Nee ik heb wel weer zin om naar huis te gaan al moet ik zeggen dat ik het hier ook wel weer superleuk heb gehad, veel nieuwe mensen leren kennen en ik ga het ook zeker wel missen als ik dalijk weer in NL ben maja.
Toch heb ik zin om naar huis te gaan en jullie allemaal weer te zien al gaat het in het begin wel even hectisch zijn maarja.
Nou ik zie jullie snel weer
Liefs
Femke

  • 06 Juli 2010 - 15:23

    Bram!:

    hoi femke!! ik wist eigenlijk niet eens dat je in spanje was maar superleuk dat je weer naar huis gaat en dat je ook weer gaat beginnen met school!! top!! wat voor school eigenlijk??

    groetjes en geniet van je laatste twee weken daarzo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Hoi! Mijn naam is Femke en ik heb deze site aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Niet dat ik nou supervaak op reis ben, ik volg gewoon een opleiding dus zijn de mogenlijkheden (geld en tijd) helaas beperkt. Ik had de site aangemaakt voor mijn stage in Mallorca om iedereen thuis op de hoogte te houden. Hierna heb ik hem ook gebruikt voor het reizen en werken in Australié en Nieuw Zeeland wat ik tussen twee opleidingen door gedaan heb. Binnenkort ga ik naar Ghana met een project om lesmatriaal te ontwikkelen, dit is een kortere reis maar maak er toch een kort verslagje van op de site zodat geintreseerde het ook kunnen lezen. Hopenlijk zal ik deze site nog vaker kunnen gebruiken voor andere eventuele reizen in de toekomst. Groetjes Femke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 45461

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 12 Mei 2017

Camino

04 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

voluntariado Centroamérica

29 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Reisleider

11 December 2007 - 09 Augustus 2008

Backpackend door OZ en NZ!

24 April 2008 - 10 Mei 2008

Uitwisseling Ghana/ Nederland

02 Mei 2007 - 01 September 2007

Summercamp VS

15 Mei 2005 - 02 November 2005

Animación op Mallorca!

18 Augustus 2002 - 16 Juni 2003

High school, VS, (au pair)

Landen bezocht: