Australia, here we come!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Femke Knoops - WaarBenJij.nu Australia, here we come!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Femke Knoops - WaarBenJij.nu

Australia, here we come!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

31 Oktober 2007 | Nederland, Eindhoven

Heey allemaal,

Zoals de meeste van jullie ondertussen zullen weten vertrek ik in december samen met Britte op onze droomreis naar Ausralie en Nieuw Zeeland!! We hebben er allebei even voor moeten sparen maar vanaf 11 december gaan we er dan ook helemaal van genieten.

Via deze site zal ik jullie proberen op de hoogte te houden en voor iedereen die het wil lezen mijn ervaringen opschrjven.
Ook kunnen jullie reageren en kan ik ook een beetje op de hoogte blijven hoe het met jullie is, (doen dus :)!!

Ik zal jullie even een idee geven van hoe onze reis ongeveer zal gaan verlopen.

We komen aan in Sydney waar we zullen blijven met de feestdagen, daarna is het de bedoeling om naar Melbourne te reizen en ook te kijken of misschien ergens kunnen werken. Vanuit daar vliegen we naar Tassie waar we 2 weken blijven. Hierna is Nieuw Zeeland aan de buurt wat me echt het allermooiste lijkt.
Dan komen we terug in Brisbane waar we nog 3 maanden hebben om zoveel mogelijk van Ozzie te zien. Willen eigenlijk een auto kopen als het kan (moeten we goed verdienen in Melbourne of hier nog gaan werken).Maar we willen dan ieder geval omhoog reizen naar Cairns en het Great Barrier Reef. Hierna willen we naar Via Darwin helmaal naar de Westkust reizen want dat moet ook erg mooi zijn plus willen we de Outback in. Hierna wilen we terugrijden naar Adelaide waar we 16 juni weer naar huis vliegen.
Dit is dus ons plan maar of we dat allemaal gaan halen zien we nog wel, kijken gewoon waar we zin in hebben en hoeveel tijd en geld er is en daar maken we dan wel wat van. Komt allemaal goed dus: No Worries zoals de Australiers zeggen, haha.

De meeste voorbereidingen zijn al getroffen, heb een mooie backpacktas gekocht, nu alleen het avontuur nog, haha.

Hebben er allebei dus heel veel zin in allen nu eerst nog en maand werken en dan gaan we snel genoeg.
Maar als jullie op de hoogte willen blijven volg dan dus deze site!

See ya mate!

Liefs Fem

  • 31 Oktober 2007 - 11:48

    Sammy:

    Heeyy.....Fem.....

    Ik ben echt jaloers. Maar in ieder geval veeeeeeel plezier....

    En ik zal je spannende avantuurtjes zeker lezen!
    Zo lijkt het of ik er ook een beejte ben geweest hihihi.....

    ACh ja..Spreek j snel

    KUS
    SAm

  • 31 Oktober 2007 - 13:09

    Maartje:

    Haa femm!!

    oo wa leuk dat het nu eindelijk doorgaat :D

    ik hoop dat je veel plezier hebt.. en ik weet zeker dat dat wel goed komt;)

    we spreken elkaar snel weer!!

    xxx Maartje

  • 31 Oktober 2007 - 15:35

    Simone:

    Haa meis

    Leuk dat je zo'n site bij gaat houden! dan kunnen leon en ik in de gaten houden waar je bent en miss komen we elkaar dan nog wel tegen aan de andere kant van de wereld :D zou vet zijn
    alvast heel veel plezier!! xx

  • 31 Oktober 2007 - 16:28

    Johnny:

    Echt te gek Femke zo'n reis door Australie en Nieuw Zeeland. Ik wens je in ieder geval veel plezier. En ik zal het allemaal lezen hoe het je vergaat

    grtjes Johnny

  • 31 Oktober 2007 - 16:32

    Ellen:

    hee fem, heel veel plezier daar....jij hebt maar geluk dat je alweer naar een mooi en ver land mag gaan....
    heel veel plezier fem en we zullen aan je denken.

    gr ellen

  • 31 Oktober 2007 - 16:56

    Luc:

    Femke lekker ding!!

    Wat suuuuuper cool!!! :P wanneer ben je in Tasmanie!!?? ik ben er van 16 tot en met 14 januari!!! we moeten echt treffen dan :P

    ik hoor het wel!!!

  • 31 Oktober 2007 - 17:18

    Ans En Toon:

    he Fem,
    Leuk weer zo'n site, zodat we je een beetje kunnen volgen daar in Australie.
    Het wordt vast super leuk, maar ik spreek je nog wel een aantal keren bij oma of zo.

    knuffel van ons allemaal

  • 31 Oktober 2007 - 18:11

    Pap:

    Ha die muis. Ik zit in hotel in Groningen en lees jouw mail, wist niet dat e.e.a zo werkte, wel super leuk om zo met iedereen te contacten. Ik zie je gauw. Doei xx Pap

  • 31 Oktober 2007 - 18:36

    Rian Van Vlokhoven:

    Hee Femke..

    echt super gaaf!! wist helemaal niet dat je weg ging..
    Jee jij ziet wel wat van de wereld.. haha

    nah als je een knappe kerel tegen komt.. neem m maar mee ;)

    als ik je niet meer zie of spreek.. dan wens ik je heeeeeeeel veel plezier.. en geniet ervan!!

    Xx Riann

  • 02 November 2007 - 17:10

    Ingrid:

    Hee Fem!
    Ik wens jullie een hele fijne tijd toe aan de andere kant van de wereld!
    Ik zie je voor je vertrek nog wel en dan zullen we eventjes afscheid nemen..!
    Veel plezier en ik zal jullie belevingen in de gaten houden. :)
    Liefs Ingrid

  • 07 November 2007 - 08:39

    Mam:

    Dag lieverd, nu computer vrij is (Maarten zit er wel dikwijls op?!) kan ik je bericht op mijn gemak lezen. Jouw vluchtplan noteer ik in agenda en hoop dat je veel plezier hebt in Australie. Wel zullen we je gaan missen: dus regelmatig schrijven!
    kusjes mam

  • 13 November 2007 - 19:29

    Sjaak:

    Hoi Femke
    Leuk dat je dit wereldje ook eens van de andere kant kan bekijken. Geniet er maar goed van. Karlie zal je missen maar we zullen je verhaal blijven volgen.
    Groetjes , Fam. Nijssen

  • 19 November 2007 - 19:01

    Nicole:

    Heeeeej Meis !!!!
    Jeetje je gaat iets doen wat ik ook heeeeel graag ooit een keer wil doen.
    Ik zal je verhalen zeker volgen en als je terug bent kun je me mooiste spots vertellen !
    Ik wens je heel veel plezier en hoop dat je reisplan helemaal goed komt !
    Britte ook veel plezier !
    Super dat jullie dit gaan doen !!!
    Hele dikke Kus van Nicole

  • 29 November 2007 - 11:43

    Helene Vermeulen:

    Hoi Femke!!!

    Superleuk en ik gun het je van harte. Ik zal je laten weten wanneer de baby er is, wie weet waar je dan ergens bent op de wereld.

    Groeten
    Helene en Piet

  • 08 December 2007 - 20:49

    Britte:

    Hey Fem,
    Ga jij naar Australië???! Wat gaaf!! Ik ga ook!
    Misschien kunnen we daar afspreken?
    HAHAHA ;)
    Geniet nog maar lekker van je laatste daagjes thuis, we kunnen straks weer flink bijkletsen, elke dag een half jaar lang! :D
    Tot straks, kus je Oz/Nz-maat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Hoi! Mijn naam is Femke en ik heb deze site aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Niet dat ik nou supervaak op reis ben, ik volg gewoon een opleiding dus zijn de mogenlijkheden (geld en tijd) helaas beperkt. Ik had de site aangemaakt voor mijn stage in Mallorca om iedereen thuis op de hoogte te houden. Hierna heb ik hem ook gebruikt voor het reizen en werken in Australié en Nieuw Zeeland wat ik tussen twee opleidingen door gedaan heb. Binnenkort ga ik naar Ghana met een project om lesmatriaal te ontwikkelen, dit is een kortere reis maar maak er toch een kort verslagje van op de site zodat geintreseerde het ook kunnen lezen. Hopenlijk zal ik deze site nog vaker kunnen gebruiken voor andere eventuele reizen in de toekomst. Groetjes Femke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 45481

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 12 Mei 2017

Camino

04 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

voluntariado Centroamérica

29 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Reisleider

11 December 2007 - 09 Augustus 2008

Backpackend door OZ en NZ!

24 April 2008 - 10 Mei 2008

Uitwisseling Ghana/ Nederland

02 Mei 2007 - 01 September 2007

Summercamp VS

15 Mei 2005 - 02 November 2005

Animación op Mallorca!

18 Augustus 2002 - 16 Juni 2003

High school, VS, (au pair)

Landen bezocht: