Nog 1 dag!!! - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Femke Knoops - WaarBenJij.nu Nog 1 dag!!! - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Femke Knoops - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

09 December 2007 | Nederland, Lierop

Hoi Allemaal

Ja, morgen is alweer mijn laatste dag in Nederland en ga jullie nu echt verlaten.
Is wel erg snel gegaan de afgelopen maanden en erg raar dat het nu echt gaat beginnen.
Maar we hebben er allebei heel erg veel zin in dus: No worries mate!!

Ik probeer zo snel mogelijk een berichje achter te laten als ik in Sydney ben van hoe Hong Kong was en hoe het daar is.
Ga alleen nog niks beloven want weet natuurlijk niet hoe het allemaal zal lopen de eerste dagen, maar ga mijn best doen zo snel mogelijk iets te laten weten.

Gistereavond afscheidsfeestje gehad, orgen tas pakken en nog genieten van mijn laatste dag hier en dan gaat het voor mij echt beginnen en zie ik jullie over een half jaar weer :)

Xx Fem

  • 09 December 2007 - 19:21

    Rolf:

    Hey ik zal het gaan volgen! goeie reis en veel plezier daar!

  • 09 December 2007 - 20:29

    Sammy:

    Hey meid!

    Heel erg veel plezier.
    En houd me vooral op de hoogte

    groeten
    Samantha

  • 10 December 2007 - 07:31

    Petra:

    Hey Femke,
    Succes met pakken en heeeel veeeeel plezier!!!!
    Liefs, Petra

  • 10 December 2007 - 07:44

    Miranda:

    Hey Femke,

    Heel erg veel plezier in Australië. Maak er een onvergetelijke reis van :)

    Grt Miranda

  • 10 December 2007 - 08:36

    Judith:

    Hoi Femke,
    Onwijs veel plezier daar!
    Geniet er maar van. Houd je op de hoogte over mijn vakantie.

    Goede reis!

    Groetjes,
    Judith

  • 10 December 2007 - 09:44

    Ans En Toon:

    Femke, zorg ervoor dat het een onvergetelijke ervaring wordt, waar je je leven lang nog van kunt genieten.
    We wensen een goede reis en heel veel plezier toe, en vergeet je engelbewaardertje niet.
    Dikke knuffel van ons!!!!!!!!

  • 10 December 2007 - 14:53

    Lian:

    Heey nichtje,
    heel veel plezier! Geniet er van!
    Dat komt wel goed bij jou en je maatje:)
    Laat maar snel wat van je horen!
    xxxx

  • 10 December 2007 - 21:31

    Inge:

    Hoi,

    Echt super vet dat jullie naar Australie en Nieuw Zeeland gaan, ben echt super jaloers! Ik wil jullie een heel fijne tijd toewensen en ik lees wel hoe het daar bevalt!

    Liefs Inge (oud Rooi Pannen klasgenootje)

  • 11 December 2007 - 17:55

    Tristan:

    Hey superlieverd,

    Ik mis je nu al heel erg, erg he.. Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben.
    xxx ihvj

  • 12 December 2007 - 12:30

    Ellen:

    hee fem,

    heel veel plezier...en maak er wat van samen met je maatje!!

  • 12 December 2007 - 16:55

    Maartje:

    Haaa Fem,
    je zit nu in het vliegtuig, wel een raar gevoel hoor..
    ik hoop dat het een supertijd voor je wordt daar!
    maar zoals je zondag praatte, dan komt dat wel goed;)

    geniet er lekker van, en ik lees met veel plezier je mailtjes!

    xxx Maartje, en de rest van de familie

  • 13 December 2007 - 20:31

    Pauline:

    Hey Femke!!
    Ik heb je site gevonden via je msn ;) Ga ook proberen je een beetje te volgen. 3 vriendinnetjes van mij zijn nu ook ergens in NZ en Australie dus veel zal herkenbaar zijn. Wellicht kom je ze nog tegen ;)
    Heel veel plezier, geniet er van!
    Xx Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Hoi! Mijn naam is Femke en ik heb deze site aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Niet dat ik nou supervaak op reis ben, ik volg gewoon een opleiding dus zijn de mogenlijkheden (geld en tijd) helaas beperkt. Ik had de site aangemaakt voor mijn stage in Mallorca om iedereen thuis op de hoogte te houden. Hierna heb ik hem ook gebruikt voor het reizen en werken in Australié en Nieuw Zeeland wat ik tussen twee opleidingen door gedaan heb. Binnenkort ga ik naar Ghana met een project om lesmatriaal te ontwikkelen, dit is een kortere reis maar maak er toch een kort verslagje van op de site zodat geintreseerde het ook kunnen lezen. Hopenlijk zal ik deze site nog vaker kunnen gebruiken voor andere eventuele reizen in de toekomst. Groetjes Femke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 45484

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 12 Mei 2017

Camino

04 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

voluntariado Centroamérica

29 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Reisleider

11 December 2007 - 09 Augustus 2008

Backpackend door OZ en NZ!

24 April 2008 - 10 Mei 2008

Uitwisseling Ghana/ Nederland

02 Mei 2007 - 01 September 2007

Summercamp VS

15 Mei 2005 - 02 November 2005

Animación op Mallorca!

18 Augustus 2002 - 16 Juni 2003

High school, VS, (au pair)

Landen bezocht: